El sector de la restauració de Catalunya ha presentat un pla per a la seva reobertura, consensuat amb la Conselleria d'Empresa, la primera fase del qual començaria dilluns que ve amb una obertura amb el 30% de l'aforament interior, i del 50% si es poden mantenir la distància de dos metres entre les taules.
La proposta inclouria, en aquesta primera fase, que aniria del 23 de novembre al 8 de desembre, la reobertura del 100% de les terrasses, sempre que es pugui mantenir les distàncies de seguretat, la utilització de la mascareta entre plat i plat, ventilació i les mesures d'higiene recomanades, a més que l'horari d'obertura s'allargui fins a les 23:00 hores i el màxim de persones en cada taula sigui de sis.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de novembre de 2020 a les 12:47
Notícies recomenades
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària