Els indicadors epidèmics segueixen millorant a Catalunya, tot i que encara va sumar 2.501 nous contagis ahir dijous, dia en què es van notificar 50 morts més per Covid-19, mentre que van disminuïr en més d'un centenar els pacients hospitalitzats per aquesta malaltia.
Segons les dades epidemiològiques actualitzades ahir dijous pel Departament de Salut, la velocitat de propagació de virus (Rt) segueix estancada i es manté en 0,76, igual que en els dos últims dies, mentre que el nombre d'hospitalitzats és de 2.300, un total de 102 menys que dimecres. D'aquests 2.300, un total de 553 estan greus a l'UCI (21 menys que dimecres).
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
19 de novembre de 2020 a
les 11:24
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"