El comitè tècnic del Procicat va tramitar ahir l'actualització del pla sectorial de restauració per adaptar-lo a les noves mesures previstes per a la reobertura del sector en el marc de la desescalada. Aquesta actualització s'ha realitzat amb la participació de la Direcció General de Comerç, que ha comunicat l'actualització del Pla al Gremi de la restauració, i que incideix en la necessitat de complir estrictament les mesures per la reducció del risc de contagi de la Covid-19, especialment pel que fa a l'ús de terrasses. El compliment de les mesures d'aforament, distància i ventilació, entre altres, és bàsica per tal que es pugui mantenir la reobertura de bars, cafeteries i restaurants.
Mossos d'Esquadra com Policies Locals faran dispositius especials de patrullatge i control, amb una voluntat didàctica i de sensibilització, però sancionant aquelles actuacions que vagin en contra de les mesures que volen contenir la propagació del coronavirus.
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
25 de novembre de 2020 a
les 13:12
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions