ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
07 de desembre de 2020 a
les 19:55
El PSC denuncia falta d'informació en els pressupostos municipals per a 2021. Lamenten que cap responsable polític "ha estat capaç d'explicar la proposta de pressupostos municipals als grups polítics". El PSC critica la dificultat de treballar i analitzar la informació que ha rebut per part dels serveis tècnics "si els responsable polítics no són capaços d'explicar la proposta i argumentar el perquè d'aquestes xifres, i no unes altres". Els socialistes afirmen que Isaac Albert, primer tinent d'alcalde i responsable d'Hisenda, es va comprometre a que tots els tinents d'alcalde explicarien el pressupost de la seva respectiva àrea a les comissiones informatives. No obstant això, el divendres passat es van celebrar les reuniones de les àrees de Cicles de la Vida i Territori i Urbanisme i, a preguntes dels regidors del PSC, "els responsables del govern van rebutjar donar explicacions", segons el PSC. Van argumentar que aquell no era l'espai "per parlar d'aquest tema". Els socialistes consideren "una falta de respecte" cap a l'oposició, i per extensió a la ciutadania, que es conegui la xifra d'inversions per una intervenció pública del regidor d'Hisenda, com va passar el divendres.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D
-
Terrassa
Un projecte del CST per reduir la medicació inadequada en gent gran, finalista als Premis de Bones Pràctiques
-
Terrassa
Liciten el bar de la Devesa del parc de Vallparadís