ARA A PORTADA
Publicat el 30 de desembre de 2020 a les 16:09
																			
								
								El 112 va alertar dimarts, a les 11.22 h, d'un despreniment en una façana del carrer de Monistrol amb el carrer d'Albacete, sobre el qual s'havia avisat a Bombers. Una patrulla de la Policia Municipal van informar que es tractava d'un enfonsament d'una casa plurifamiliar habitada per quatre persones. Les dotacions de Bombers van realitzar una inspecció ocular i van sol·licitar la presència de l'arquitecte municipal per comprovar l'estat de l'habitatge. Els agents van precintar l'immoble, que va quedar inhabitable, i van traslladar als seus inquilins a la Prefectura per fer les gestions pertinents amb els Serveis Socials. 
							
																					
																
														
								Notícies recomenades
- 
												 Terrassa
												El CST, primer centre de Catalunya acreditat per la SEAIC en al·lèrgia d’aliments de difícil maneig Terrassa
												El CST, primer centre de Catalunya acreditat per la SEAIC en al·lèrgia d’aliments de difícil maneig
- 
												 Terrassa
												 L’estudi del túnel d’Horta, “una oportunitat clau” per Terrassa Terrassa
												 L’estudi del túnel d’Horta, “una oportunitat clau” per Terrassa
- 
												 Terrassa
												Sis "tips" pels que sou "Team Halloween" Terrassa
												Sis "tips" pels que sou "Team Halloween"
- 
												 Terrassa
												Terrassa dona el tret de sortida a una nova "Tardor de Cuina i Bolets" Terrassa
												Terrassa dona el tret de sortida a una nova "Tardor de Cuina i Bolets"
- 
												 Terrassa
												Un veí de Terrassa ofereix sostre a cinc dels ocupes de la caserna de la Guàrdia Civil de Sabadell: “Volia que deixessin de patir i es recuperessin” Terrassa
												Un veí de Terrassa ofereix sostre a cinc dels ocupes de la caserna de la Guàrdia Civil de Sabadell: “Volia que deixessin de patir i es recuperessin”
- 
												 Terrassa
												El terrassenc Nico Keenan es perfila com a “primer cavaller” dels Països Baixos Terrassa
												El terrassenc Nico Keenan es perfila com a “primer cavaller” dels Països Baixos
 
															 
															 
															 
															 
															