"Estic emocionat". L'exconseller Josep Rull va ser el gran protagonista de l'acte central que Junts per Catalunya va celebrar ahir al vespre a l'era de la Masia Freixa. De permís penitenciari pel tercer grau, el polític terrassenc va dedicar a l'auditori un un al·legat independentista plagat de referència a l'1 d'octubre. "Tot això té sentit". Rull va tenir unes paraules per a Lluís Puig, que el va precedir en videoconferència des de Brussel·les. Rull li va augurar: "El teu exili valdrà la pena".
Havia parlat Puig, que deia defensar des de Bèlgica "els drets de tots els que volen ser catalans". Les referències a la repressió van ser contínues. Del conseller Damià Calvet, que va denunciar "que vivim en un 155 permanent". D'Elsa Artadi, que es va referir al dolor "que causa l'Estat" abans de dedicar dures crítiques al socialista Salvador Illa i la seva "incompetència manifesta" com a ministre de Sanitat.
Va parlar el conseller egarenc Miquel Sàmper, que va qualificar a Terrassa com la ciutat "més castigada per l'Estat espanyol" en la repressió. L'expresident Carles Puigdemont i la presidenciable Laura Borràs tenien previst tancar l'acte.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2021 a
les 21:30
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors