Van matinar per a donar el pal. A les 7 del matí del dimarts, un testimoni va informar la Policia Municipal: dos delinqüents havien atracat a un camioner al carrer d'Antoninus Pius. Van esgrimir una arma blanca. Al cap de pocs minuts, estaven detinguts. I el ganivet el va trobar la policia en una paperera.
El testimoni va afirmar haver vist a dos individus intimidar a un transportista al carrer d'Antoninus Pius, prop de la confluència amb l'avinguda d'Àngel Sallent. Li volien robar els diners. Unitats de la Policia Municipal es van dirigir a aquesta zona limítrofa entre la Maurina i Ca n'Aurell. Els agents van trobar les parts implicades: el testimoni, que va confirmar el que havia vist, i el camioner, que va corroborar la història. I els lladres, que van ser identificats. El testimoni havia facilitat la descripció dels malfactors i les dades coincidien amb les dels dos sospitosos identificats pels guàrdies. Els dos individus van ser detinguts com a presumptes autors d'un delicte de robatori amb violència i intimidació i per un altre d'amenaces amb arma blanca. Segons sembla, van fugir en veure's sorpresos pel testimoni i l'atracament va quedar en grau de temptativa.
El ganivet usat per a la intimidació el van trobar uns policies en una paperera abans de traslladar als detinguts a la Prefectura local per a la instrucció de les diligències i a la víctima per a la presentació de la denúncia.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
03 de febrer de 2021 a
les 22:28
Notícies recomenades
-
Terrassa
Nova convocatòria al Pla de Barris: nova candidatura de Terrassa?
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
Has vist quatre helicòpters militars sobrevolant Terrassa?