ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2021 a
les 04:00
L'Associació d'escoles d'arts de Terrassa reclama a la Generalitat que li permeti tornar a dur a terme classes presencials. En un vídeo penjat a la xarxa, l'entitat lamenta que es facin distincions entre l'educació reglada i totes aquelles escoles que imparteixen teatre, ball, dansa, música i tota mena d'arts plàstiques, entre altres activitats. El vídeo comença amb una doble pregunta: Per què les escoles reglades segueixen fent classes presencials? Per què les escoles no reglades segueixen buides? A través d'imatges i música, s'explica com aquestes escoles no reglades són segures. I reclamen que "l'alumnat té dret a seguir formant-se". L'alcalde Jordi Ballart ha donat suport al vídeo i ha explicat al seu compte de Twitter que ha demanat al Procicat una revisió de les mesures.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Reformes interiors a la biblioteca del districte 6 de Terrassa
-
Terrassa
Rescaten pel balcó una persona en un incendi a Terrassa
-
Terrassa
Pau Duran: “El repte no era només estètic, és un edifici amb molt impacte”
-
Terrassa
El diagnòstic de la xarxa de clavegueram, llest el 2027
-
Terrassa
La caiguda d’un vehicle a les vies interromp la circulació de l'R4 entre Cerdanyola i Terrassa
-
Terrassa
El PSC proposa mesures davant una calor cada cop més extrema a Terrassa