Des d'ahir hi ha un altre punt de vacunació a Terrassa de la Covid-19 per als col·lectius professionals prioritzats pel Departament de Salut a l'hora de rebre l'antídot d'AstraZeneca. Es tracta de Centre Cívic Montserrat Roig, situat a l'avinguda de Barcelona, número 180.
El nou punt de vacunació és gestionat pel Consorci Sanitari de Terrassa (CST), i se suma al que ja funcionava a les dependències de MútuaTerrassa ubicades al carrer del Castell.
Dimecres de la setmana passada, en aquest darrer indret, van començar a rebre la primera dosi d'AstraZeneca aquells col·lectius professionals prioritzats per Salut. Entre aquests es compten farmacèutics, fisioterapeutes, nutricionistes, així com membres de serveis públics essencials.
Aquests col·lectius tindran ara, doncs, un altre punt per vacunar-se a Terrassa. Avui, el Departament de Salut farà un seguiment del procés de vacunació a Catalunya.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2021 a les 21:54
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana