L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, considera una "molt bona notícia" que Diari de Terrassa enceti una nova etapa amb un projecte periodístic renovat. Així ho expressava ahir després de la trobada amb Marc Basté, conseller delegat de la nova editora d'"El Diari". L'editor de Diari de Terrassa va presentar ahir oficialment a l'Ajuntament la nova iniciativa editorial. A la recepció municipal hi va ser present Jennifer Ramírez, regidora de Premsa i Comunicació.
"És un projecte sòlid, solvent i compromès amb la ciutat", afirma la primera autoritat municipal, després de conèixer els detalls del nou Diari de Terrassa. "Aquest és un missatge potent pel futur d'"El Diari'" que, celebra Ballart, "lidera un grup amb experiència en grups de comunicació i mitjans locals i molt professional".
Ballart aplaudeix que la nova editora de Diari de Terrassa aposti per un "model de proximitat" i ho faci de la mà d'un grup "que treballarà perquè Diari de Terrassa continuï sent un referent a la ciutat. Estic segur que ho farà".
L'alcalde està convençut que la ciutat "demana un mitjà pròxim, amb personalitat terrassenca, un diari que faci ciutat i fomenti el sentiment de terrassenquisme i la cohesió".
El nou projecte editorial com el de Diari de Terrassa és també "una molt bona notícia" en un moment d'incerteses com l'actual, quan la ciutadania demana més proximitat. "És important per a la ciutat i també per a sectors que estan passant moments difícils com el comerç, la cultura o l'esport. Un mitjà de comunicació local pot treballar en xarxa amb aquests sectors".
Marc Basté, editor de Diari de Terrassa, va traslladar ahir a l'alcalde de Terrassa l'optimisme de la nova aposta periodística i editorial, "amb vocació local, amb compromís amb la ciutat". El nou diari de Terrassa "afronta la nova etapa amb bases sòlides i solvents. Amb rigor i seriositat". I amb una "clara aposta per la proximitat".
ARA A PORTADA
-
-
L'Atlètic bat per 1 a 3 el Complutense i jugarà la seva tercera final consecutiva de la lliga femenina Jordi Guillem
-
Casa Caparrós, botiga de barri: “El meu avi repartia 2.000 litres de vi a la setmana” Alejandro García
-
-
Adeu a un quiosc emblemàtic de Terrassa: "És dur pel lligam que tenim amb els clients de tants anys” Aketza Martín
Publicat el
23 de febrer de 2021 a
les 21:43
Notícies recomenades
-
Terrassa
“No és només una beca”: així funciona el suport a joves estudiants de la Fundació Impulsa
-
Terrassa
Els Gegants de Terrassa, protagonistes de l’Anuari de 2025
-
Terrassa
El Ball de Plaça encén el ple pels nous protocols de Festa Major
-
Terrassa
MútuaTerrrassa, guardonada pel seu compromís amb la salut planetària i l'acció climàtica
-
Terrassa
Desmantellen un "narcopís" a la Maurina que generava cues de clients al carrer
-
Terrassa
Suprimeixen una línia d’I3 a l’Escola Roc Alabern