Les delegades de l'alumnat de l'Escola Municipal d'Art i Disseny de Terrassa han presentat un escrit als serveis educatius de la ciutat i a la direcció del centre per tal de reclamar que es retornin les quotes que es consideren cobrades de forma indeguda "donat que els tallers fa mesos que estan tancats i les classes no s'estan impartint amb normalitat".
En la seva queixa formal, el col·lectiu assegura que "els tallers impartits en format telemàtic s'agraeixen, però no són equivalents en cap cas a les classes presencials". Per això, demanen la reobertura de les aules, assegurant que els espais són prou amplis per garantir la distància de seguretat entre les persones assistents. "Es podrien equiparar als grups bombolla de la resta d'escoles o formacions reglades", diuen.
"Els alumnes teníem clar, en el moment de la matriculació, que no volíem fer classes a distància", comenten, alhora que asseguren que alguns tallers són inviables a distància per la maquinària i els materials necessaris. "El que és més rellevant, però, és que alguns ni tan sols ofereixen aquesta possibilitat", denuncien.
Davant aquesta situació, reclamen tornar a la presencialitat amb les mesures preventives que siguin necessàries. Mentre això no es produeixi, exigeixen una rebaixa de la quota mensual al mínim pel manteniment de l'estructura bàsica amb caràcter retroactiu. "Considerem que s'hauria de retrotreure un 70% de les quotes", exposen.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2021 a les 22:03
Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"