Un solitari gol de la debutant, la davantera argentina Antonella Rinaldi, va permetre a l'Atlètic obtenir una victòria molt important en el camp del Taburiente. Les de Jordi Flo, que treballen per fugir de les places de descens de categoria, no guanyaven des del mes de novembre i, aquests tres punts van suposar una glopada d'aire de cara als compromisos de futur. La magnífica actuació de la portera Jessica Buchanan, especialment en el tercer quart, va ser un altre factor determinant de cara a la victòria de les de Can Salas.
Les locals van dominar el primer quart, però l'Atlètic va saber defensar-se amb ordre i seriositat. En el segon quart, les de Can Salas van ser més incisives però sense encert. En el tercer quart, Buchanan va evitar moltes ocasions de gol del conjunt canari, algunes de molt evidents. I quan l'empat semblava decidit, en un penal-córner, Rinaldi va aconseguir el 0 a 1 per l'Atlètic, amb una rematada d'oportunista.
UD Taburiente, 0
Díaz, Ojeda, Guerra, Fernández, Bianchi, Juárez, Ruggieri, Fabelo, Ortiz, Natalia Deniz i Caldiz, equip inicial, Cintia Santana, Varela, Tejera, Naomi Santana i Patricia Deniz.
Atlètic, 1
Buchanan, Maria Barba, Escudé, Badia, Calvó, Gomes, Clara Barba, Beltran, Sabatelli, Gestí i Torrent, equip inicial, Martínez, Dorda, Cortès, Anna Barba i Rinaldi.
Àrbitres. Rayco Mena i Cristina Pérez. Targeta groga a la visitant Elena Martínez, en el minut 47 de partit.
Gol. 0-1, minut 65, Antonella Rinaldi de penal-córner.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2021 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
L'ordenança de convivència i el 26F, al debat de portaveus
-
Terrassa
Andreu Buenafuente para l'emissió de "Futuro Imperfecto": "Haig de parar una mica per recuperar-me"
-
Terrassa
Noves promocions i un mestre de referència: la FOOT distingeix David P. Piñero en una graduació multitudinària
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa, segona ciutat de la demarcació de Barcelona amb més atractius turístics