Al maig, la Fira Modernista i la primavera temptaran la ciutadania a envair els carrers per gaudir de la festa. Cal tenir present que continuarem en pandèmia i no es podran fer algunes de les activitats que caracteritzaven el certamen.
Espectacles al carrer. No es podran programar els tradicionals espectacles i per tant no es podrà gaudir de les recreacions en multitud, ni acostar-se als actors, com sempre fèiem.
Les terrasses. La restauració obrirà en l'horari permès, però l'Ajuntament demanarà que les terrasses no creixin com altres anys per evitar riscos.
Als edificis modernistes. Hi haurà aforaments limitats, control d'accés i l'assistència a espectacles es farà asseguts.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de març de 2021 a
les 21:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026
-
Terrassa
La Generalitat impulsa la millora de l’estació d’autobusos
-
Terrassa
Les mones tornen a omplir les pastisseries el Dilluns de Pasqua: “Com més s’apropa l’hora de dinar, major és el caos”
-
Terrassa
Saps on és... el músic amb la seva partitura?