Acord per una unitat antidesnonaments
La PAH i l’administració municipal treballaran “de manera bilateral” per definir-la

- Acord per una unitat antidesnonaments
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 30 d’abril de 2021 a les 08:00
Actualitzat el 30 d’abril de 2021 a les 13:56
La reunió esperada entre l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, i la Plataforma d’Afectats por la Hipoteca (PAH Terrassa) va concloure dimecres amb l’acord de crear una nova unitat que permeti “reforçar l’acció antidesnonaments acompanyant i defensant les famílies en tot el procés”, afirmen des de la plataforma.
La trobada es va produir dimecres, després de diversos ajornaments i amb una proposta de mínims de 10 punts que la PAH fa dos anys va posar sobre la taula.
La plataforma i l’administració municipal treballaran “de manera bilateral” per definir la unitat, que “hauria de reorganitzar els recursos actuals del Consistori” i “reforçar-se amb professionals que actuïn” repartits pels 7 districtes de la ciutat.
La PAH alerta que Terrassa afrontarà “una nova onada de desnonaments” quan s’aixequin les mesures de la pandèmia. Calcula que a partir de setembre i durant 2022 es poden produir 1.100 llançaments a Terrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa