- Cues a la C-58, la B-30 i l'AP-7
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
04 de maig de 2021 a
les 07:59
Actualitzat el
04 de maig de 2021 a les
10:01
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí es registren retencions a diversos punts de la C-58. En sentit sud, és a dir, direcció Barcelona, la circulació és lenta del quilòmetre 0,5 al 4, a l’alçada de Montcada i Reixac. En sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 2, a Ripollet, cap a Terrassa.
Pel que fa a la resta de vies que passen per la nostra comarca, a la B-30 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10 a l’11,2, a Barberà del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58. En sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 11,2 al 10, també a Barberà del Vallès, cap a l'AP-7 Girona.
A l'AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 146 al 147, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen amb normalitat.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Concili Egarenc, Segle XX i Arxiu Comarcal de l’L9 queden anul·lades degut a un tall per obres al carrer de Navas de Tolosa, fins al 15 de juliol. Els autobusos urbans d’aquesta línia es desviaran pels carrers del Pare Font i de Sant Sebastià. Així, Tmesa recomana dirigir-se als pals provisionals situats al carrer del Pare Font, al carrer de Sant Sebastià o al carrer del Tren de Baix.
TGO informa de normalitat en el seu servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis també funcionen segons l’horari previst.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
Rodalies continua sense servei entre Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Les pluges del nou paradigma climàtic: “No estem preparats”
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells