
- Terrassa promociona la seva oferta turística a B-Travel
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de juny de 2021 a les 08:00
Actualitzat el 11 de juny de 2021 a les 08:18
L’associació de botiguers Maurina Comerç vol més vigilància policial per combatre “la inseguretat que hi ha a diferents emplaçaments del barri i que ha deteriorat la vida dels veïns i dificultat l’activitat comercial”. Així ho van traslladar aquest dimecres representants de l’entitat en una reunió amb l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, la tinenta d’alcalde Núria Marín, el regidor de seguretat, Xavier Fernández, i la regidora de comerç, Niki Ramírez.
La trobada va servir també per compartir la necessitat d’establir ajudes al comerç i fomentar l’associacionisme entre els botiguers del barri, així com per parlar de la possibilitat d’organitzar una fira a la Maurina que sigui també una activitat de ciutat.
Totes les parts van coincidir en la necessitat de millorar la il·luminació nadalenca i en organitzar activitats que tinguin incidència positiva en el comerç local.
Notícies recomenades
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Frederic Fainé i Éric Fernández Barrera (Esbart Egarenc)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major
-
Terrassa Prova pilot per actualitzar els protocols
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Rosa Busqué i Aleix Panyella (Drac de Terrassa)
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXES ÀNIMES... Carles Bistué i Ali Chari (Castellers de Terrassa)
-
Terrassa Reobren el carrer d'Arquimedes després de més de dues hores tallat pel mal estat del ferm