L'oci nocturn reobrirà a partir del 21 de juny
Terrassa
Els locals podran obrir fins a les 03.30 hores de la matinada
- Comencem a parlar de les pensions
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
11 de juny de 2021 a
les 14:31
[Efe]
El sector de l'oci nocturn reobrirà a Catalunya el proper 21 de juny, amb pistes de ball habilitades i sense necessitat de guardar la distància de seguretat, segons l'acord que han tancat aquest migdia el departament de Salut i la patronal d'aquest àmbit.
La conselleria de Salut ha confirmat aquest acord, que també ha anunciat en un comunicat la Federació Catalana d'Associacions d'Activitats de Restauració i Musicals (Fecasarm).
La patronal ha detallat que els locals podran obrir fins a les 03.30 hores de la matinada, amb un 50% de l'aforament a l'interior i un 100% a l'exterior, i que els clients hauran de portar la mascareta, fins i tot a la pista de ball, on no es podrà consumir.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella