Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis funcionen segons l’horari previst.Divendres de normalitat als nostres serveis. Recordeu que avui amb motiu del festiu a Olesa el bus de la linia #M2 no circularà.
Podeu consultar els horaris i recorregut de la resta de les línies a https://t.co/GFQESQbpLn pic.twitter.com/fv3DoVbNcG — Transports Generals d'Olesa (@direxis_tgo) June 25, 2021
- Ambient assolellat i lleugera pujada de les temperatures
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2021 a les 07:51
Actualitzat el 25 de juny de 2021 a les 17:43
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí no es registren retencions a xarxa viària del Vallès Occidental.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen amb normalitat. Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe també, segons indica l’operador.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Concili Egarenc, Segle XX i Arxiu Comarcal de l’L9 estan anul·lades degut a un tall per obres al carrer de Navas de Tolosa, fins al 15 de juliol. Els autobusos urbans d’aquesta línia es desvien pels carrers del Pare Font i de Sant Sebastià. Així, Tmesa recomana dirigir-se als pals provisionals situats al carrer del Pare Font, al carrer de Sant Sebastià o al carrer del Tren de Baix.
TGO informa de normalitat en el seu servei, però amb alteracions a les línies M3 i M6 per la Festa Major d’Olesa. A més, l'M2 avui no circularà.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa