- Un cadàver a Ca n'Anglada
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Talls de trànsit i tensió a Terrassa en la quarta jornada de la vaga de docents: "Us trencaré el cap" Joan Muñoz | Arnau Fort
-
MAPA | Quin és el nivell socioeconòmic del teu veí: la zona de Terrassa més rica duplica el valor de la més pobra Laura Massallé
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
Publicat el
01 d’agost de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
30 de juliol de 2021 a les
22:56
L’equip Motospirit de la Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual (Eseiaat) del campus de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Terrassa ja ha entrat en les competicions estudiantils de MotoStudent. El grup ha participat en la categoria de moto elèctrica en la competició del circuit Motorland Aragó que va tenir lloc recentment. A la mateixa també han participat altres equips d’estudiants de la UPC com el Synergy Racing Team, l’ePowered Racing, Vilanova E3-Team i e-Ride.
MotoStudent és una competició internacional que repta als equips universitaris a dissenyar, fabricar i desenvolupar un prototip de motocicleta de competició. El treball desenvolupat pels equips és avaluat per un comitè format per especialistes de diferents àrees del sector. S’analitzen tant el disseny de la motocicleta, la conceptualització, el prototip i el nivell d’innovació, com el pla de negoci i la presentació de la moto.
Cal afegir que al campus de la UPC de Terrassa ja està present en la competició automobilística del FormulaStudent amb molts bons resultats. L’equip EcoRacing de l’Eseiaat ha aconseguit aquest any el primer lloc a la Formula Student Switzerland, amb el monoplaça ecoRD i en la categoria de proves estàtiques.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell recupera la seva imatge original
-
Terrassa
Terrassa confia a repartir la pressió del sensellarisme
-
Terrassa
L’ACA adequarà un tram del torrent de Vallparadís
-
Terrassa
Docents, contra Educació: “És insuficient”
-
Terrassa
Can Palet dona el tret de sortida a les festes de barri a Terrassa d'aquest 2026
-
Terrassa
Sàmper veu urgent "desburocratitzar" per desencallar polígons com Palau Sud - Can Guitard