
- Ferida en un accident amb un patinet elèctric
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 07 d’agost de 2021 a les 08:43
Actualitzat el 06 d’agost de 2021 a les 20:49
Els horts il·legals instal·lats des de fa dècades al costat de Can Jofresa, a uns metres de la carretera de Rubí, desapareixen. Bona part d’ells, almenys, ha passat a millor vida en els últims dies, desmantellats per màquines excavadores en uns treballs executats per una empresa privada: l’empresa que gestiona l’aparcament per a camions emplaçat en el sector.
Les màquines estan netejant i esbrossant el terreny, deixant-lo llest i expedit per a una possible ampliació d’aquest aparcament de vehicles pesants. És l’amo del terreny el que duu a terme les tasques de retirada de barraques, fustes, plaques de fibrociment, plàstics, material divers, després d’obtenir el permís municipal per a unes obres que han alterat la faç d’aquest sector. Fonts municipals apunten que els treballs de neteja es realitzen a manera de preparació de les finques per a un probable augment de la superfície del párquing, situat al mig d’un àrea delimitada per la carretera de Rubí i l’avinguda de Santa Eulàlia.
I què passa amb les desenes d’hortolans que conreaven aquestes parcel·les? L’Ajuntament assegura que els ha posat en contacte amb l’àrea municipal de Medi Ambient i que la majoria dels usuaris ha acceptat traslladar la seva activitat als horts de Can Casanovas.
Notícies recomenades
-
Terrassa Són els joves el futur de l’independentisme?
-
Terrassa Terrassa desplega la millora per impulsar la telelectura dels comptadors d'aigua
-
Terrassa Mor una de les persones atropellades al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa Un atropellament mortal de tren a Terrassa Est talla la circulació a Rodalies
-
Terrassa Incident a la C-16 a l'alçada de Terrassa per un camió cisterna que tenia una fuita
-
Terrassa On han anat els egarencs a l’estiu?