- Imputat per presentar un carnet que no era seu
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 10 d’agost de 2021 a les 20:58
Actualitzat el 10 d’agost de 2021 a les 12:12
Un conductor va multiplicar gairebé per cinc la taxa màxima d'alcoholèmia permesa quan va bufar dissabte a instàncies de la Policia Municipal. El vehicle de l'infractor havia xocat amb un altre a les 19 hores al passeig del Vint-i-dos de Juliol. El conductor contrari va trucar a la policia i va advertir que l'altre implicat no estava en condicions de conduir. Una dotació policial es va presentar en el lloc de l'accident i va fer les proves d'alcoholèmia al sospitós. El resultat de la primera, estimativa, va ser de 1,34 mil·ligrams. Les dues proves de precisió es van saldar amb taxes d'1,19 i 1,17, respectivament.
Unes hores abans, a les 3, agents locals van aturar un altre vehicle que, segons els indicis, havia xocat amb un edifici. El conductor va quadruplicar els nivells màxims permesos: els resultats de les proves d'alcoholèmia van ser, respectivament, d'1 i 1,01 mil·ligrams.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"