- Dilluns de sol i núvol
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
13 de setembre de 2021 a
les 11:01
Actualitzat el
13 de setembre de 2021 a les
11:26
Mestres i professors han donat avui la benvinguda als alumnes. Després de dos mesos, el retrobament dels primers instants ha estat emotiu pels docents, infants i joves. Les aules s'han començat a omplir i pocs minuts abans del matí ja eren una bassa d'oli, a excepció de les que acollien els més petits, els de 3 anys, que començaven i reclamaven els pares, la mare o el pare, en un gest molt trist.
Els docents han tornat entusiasmats. "Jo fa 25 anys que faig aquesta feina a l'escola Tecnos, però sempre començo el curs amb molta il·lusió perquè m'agrada aquest repte d'educar i formar". Les sensacions que va expressar la Gisela Lázaro, que dóna classe a l'ESO, eren coincidents. "El primer dia és molt emocionant perquè tornes a veure els alumnes. Jo, les primeres hores, sempre tinc una mescla d'alegria i nervis", va manifestar l'Anna Martínez, de primària, del mateix centre, on porta treballant més d'una dècada.
Al costat de mestres veterans, altres molt més joves com la Maria Garriga, que avui començava a l'Escola Petit Estel-la Nova. "Estic molt contenta d'haver trobat feina i de treballar amb el que més m'agrada". Ho diu plenament convençuda. "Quan tenia 6 anys, per Reis, em van portar una pissarra i des de llavors que volia ser mestre. Això està bé perquè no tens més opcions ni hi ha dubtes". Maria Arnero, a l'Escola Pia, també forma part de les noves generacions, però diu que el primer dia sempre és especial. "El retrobament de les primeres hores sempre és molt emotiu".
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine