- Junts presenta 11 esmenes als pressupostos per millorar la mobilitat, l'economia i el patrimoni
ARA A PORTADA
-
Terrassa Llum verda al macropolígon dels Bellots II amb una inversió de 73 milions d'euros Joan Muñoz
-
Terrassa Què es necessita per estudiar a Terrassa?: consulta les notes de tall per accedir a la universitat Arnau Fort
-
Terrassa Quants espectadors van tenir els concerts de Festa Major?: Consulta totes les dades de la diada Joan Muñoz
-
-
Terrassa Un dispositiu policial contra l'incivisme a Sant Pere Nord es tanca amb dues denúncies i 25 identificats Joan Muñoz
Publicat el
17 de novembre de 2021 a
les 15:26
Actualitzat el
17 de novembre de 2021 a les
18:26
El Govern de la Generalitat ha aprovat, en el marc del Procicat, prorrogar 14 dies més les mesures de contenció davant la COVID-19 a Catalunya, vigents des del passat 5 de novembre. El conjunt de mesures s’enviaran al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, atès que l’ús del certificat Covid requereix l’aval judicial previ.
Com fins ara, entre d'altres, continuarà vigent la prohibició de menjar i beure al carrer entre la 1 h i les 6 h, així com la prohibició de vendre alcohol a les botigues de conveniència entre les 22 h i les 6 h.
El Govern insisteix en la necessitat de seguir mantenint les mesures bàsiques de prevenció davant de la Covid-19, com ara la necessitat de fer un ús correcte de la mascareta, mantenir la distància sempre que sigui possible i aplicar les mesures higièniques.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa revisa les mesures del Pla Alfa davant l'alt risc d'incendi forestal
-
Terrassa
Els ajuts de menjador baixen un 7,9% tot i l’augment de la demanda
-
Terrassa
Terrassa reconeix els nou estudiants de la ciutat distingits per la seva excel·lència a les PAU 2026
-
Terrassa
La Primitiva deixa un premi de més de 44.000 euros a Terrassa
-
Terrassa
Terrassa envia 745 caixes d’ajuda a Veneçuela
-
Terrassa
El Moaré creix amb més creativitat i més interacció