- Sarai Gascón torna al CN Terrassa
ARA A PORTADA
-
Cultura i Espectacles "Barres" i "beat" al classificatori de Catalunya Freestyle celebrat a Terrassa Aketza Martín
-
-
-
Terrassa La DGT canvia les normes de circulació des de l'1 d'octubre: tot el que han de saber els conductors, els ciclistes i els usuaris de patinets Jan Cañadell Puigmartí
-
Terrassa Els Minyons, protagonistes de la diada castellera de la Mercè: "Queda una espineta que fa una mica de mal, però el més important és la il·lusió de la colla" Aketza Martín
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
25 de novembre de 2021 a
les 18:00
Actualitzat el
25 de novembre de 2021 a les
16:42
Com va passar l’any 1609, un grup de bandolers “atacarà” dissabte vinent la Masia de Can Boada del Pi. Com queda dit, no serà precisament un atac que basi les seves possibilitats d’èxit en la sorpresa. Hi ha convocatòria oficial: serà una actuació de Trabucaires Bandolers de Terrassa per commemorar aquells fets.
Trabucaires Bandolers organitza l’acte amb la col·laboració de l’associació de veïns de Can Boada del Pi, l’Ajuntament i la Diputació. Els actes començaran a les 12 hores, amb la cercavila, i continuaran a les 13 amb les actuacions de Drac i Bruixes de Can Boada, l’Agrupació Folklòrica Amunt i Crits i la Cuca i el Drac Infantil de Terrassa.
Els organitzadors adverteixen a les persones amb problemes o amb sensibilitat auditiva, sobretot infants i gent gran, que adoptin mesures de protecció quan actuïn els trabucaires.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre un procés participatiu orientat a una ciutat feminista i integradora
-
Terrassa
Terrassa acull la quarta Festa del Voluntariat
-
Terrassa
Policías x Valientes presenta el seu nou calendari solidari
-
Terrassa
Trobada a Terrassa per commemorar el Dia Internacional de la Pau
-
Terrassa
Es busquen propostes pel Mercat del Triomf: "Sembla que el mercat estigui en ruïnes i no és així"
-
Terrassa
Peucam, botiga de barri: "Passo de xarxes socials, de mòbils i d'Internet; soc molt casolana"