Isabel Marquès i Oncolliga, premis Icater 2021
Terrassa
El Col·legi d'Advocats de Terrassa distingeix la síndica de greuges de Terrassa i la fundació Oncolliga pel foment, divulgació i defensa dels drets humans
- Isabel Marquès i Oncolliga, premis Icater 2021
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
25 de novembre de 2021 a
les 10:37
Actualitzat el
25 de novembre de 2021 a les
14:07
L'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Terrassa (Icater) ha decidit distingir la síndica de greuges de Terrassa, Isabel Marquès, i la fundació Oncolliga Terrassa amb els Premi Drets Humans Icater 2021.
Marquès s'endú el Premi Drets Humans Icater 2021 a l'advocacia compromesa; mentre que Oncolliga Terrassa (Fundació Lliga catalana d'ajuda oncològica) ha estat l'escollida en la categoria de solidaritat.
Aquesta és la setena edició del guardó, que busca reconèixer persones o institucions compromeses amb el foment, divulgació i defensa dels drets continguts en la Declaració Universal dels Drets Humans, aprovada per l'ONU a l'any 1948.
Les distincions s’entregaran divendres 10 de desembre a partir de les 18.30 hores en un acte que tindrà lloc a la Sala Crespi de Terrassa (C/Major de Sant Pere, 59). La gala inclourà una xerrada a càrrec de Czarina Musni, activista i advocada filipina assenyalada amb "etiqueta vermella" pel règim del seu país, que parlarà de la persecució dels advocats i advocades defensors dels Drets Humans a Filipines.
Durant l'esdeveniment també es farà entrega del Diploma de Justícia Gratuïta a Antoni Ordoño Pino, com a reconeixement de la seva dedicació al Torn d’ofici.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa
-
Terrassa VÍDEO | L'incendi de Sentmenat segueix actiu i els Bombers centren esforços per evitar que afecti el Farell
-
Terrassa
Els nous protocols de Festa Major aproven amb nota
-
Terrassa
Els Punts Liles i + atén 1.283 persones durant la Festa Major
-
Terrassa
Terrassa, en Pla Alfa 4 per risc d’incendis: les restriccions ja són aquí
-
Terrassa
La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa