El certificat Covid es reactivarà a partir de divendres
Tornarà a ser obligatori en restaurants, residències i gimnasos
- El certificat Covid es reactivarà a partir de divendres
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2021 a
les 18:53
Actualitzat el
29 de novembre de 2021 a les
18:59
El Govern català reactivarà el requisit del certificat Covid en bars, restaurants, residències i gimnasos a Catalunya a partir d'aquest proper divendres, 3 de desembre, després de veure's forçat divendres passat a posposar la seva obligatorietat pel col·lapse del sistema informàtic de La Meva Salut.
Així ho ha anunciat aquest dilluns a la tarda el conseller de Salut, Josep Maria Argimon, després de la reunió de la comissió delegada de la Covid-19. En els últims dies hi ha hagut un ritme d'unes 400.000 descàrregues al dia i només durant l'última setmana s'han generat prop d'1,5 milions de certificats, segons dades del Departament de Salut.
Tot i això, el conseller ha explicat que donen uns quants dies més de marge a la gent per descarregar-se el certificat digital Covid abans que sigui exigible a la restauració en interiors, als centres esportius i les residències de gent gran.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2021/11/25/tres-passos-facils-per-descarregar-el-certificat-covid-i-entrar-a-restaurants/
Notícies recomenades
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"
-
Terrassa
L'Ajuntament defensa la zona blava de Can Roca: 45% d'ocupació i més comerç
-
Terrassa
Terrassa impulsa la participació ciutadana per avaluar el Pla DASIG i preparar-ne el relleu
-
Terrassa
Els cotxes de fora col·lapsen el Pla del Bonaire: "Aparquen on volen, fins i tot a la vorera"