- Incendi provocat a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 01 de desembre de 2021 a les 12:33
Actualitzat el 01 de desembre de 2021 a les 14:58
Un vehicle s'ha estavellat aquest matí de dimecres amb la rotonda de la plaça de la Bicicleta, a la confluència del passeig del Vint-i-dos de Juliol amb el passeig de les Lletres. Segons les primeres informacions, el conductor, un jove, no ha patit lesions de gravetat.
Encara no ha transcendit la causa de l'accident. El conductor ha perdut el control del vehicle quan circulava pel passeig del Vint-i-dos de Juliol i ha acabat a dins de l'espai de la rotonda. Sembla que no hi hagut implicació de cap altre vehicle.
L'accident s'ha produït a les 11 hores. Minuts després, la rotonda s'ha omplert de dotacions dels serveis d'emergències: ambulàncies, unitats de Bombers de la Generalitat, vehicles de la Policia Municipal. Els agents han regulat el trànsit i els bombers, que hi han desplaçat tres dotacions, no han hagut d'alliberar el conductor, que ha sortit del cotxe pel seu propi peu.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Finalitza la reforma del Casal Cívic de Can Jofresa amb una inversió de mig milió
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
El 112 rep 151 trucades de Terrassa durant la nit de Cap d'Any
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns