Intent de suïcidi a Terrassa amb presència de Bombers, Mossos i Emergències
L'intent de suicidi va ser motivat perquè la persona s'havia quedat tancada dins de casa seva sense poder sortir

- El CN Terrassa sentencia a 25 segons del final
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de desembre de 2021 a les 13:56
Actualitzat el 20 de desembre de 2021 a les 07:30
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya van rescatar aquest divendres 17 de desembre al vespre una persona que s’havia intentat suicidar al seu pis de Terrassa, al Parc de les Nacions Unides, a la zona del Pla del Bon Aire.
L'acte va provocar que es mobilitzessin Bombers de la Generalitat de Catalunya, els Mossos d’Esquadra i ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM). Les fonts confirmen que l'intent de suicidi va ser desencadenat perquè la persona en concret s’havia quedat tancada a casa seva sense poder sortir.
Els fets van passar aproximadament cap a les 20 hores del vespre d’ahir 17 de desembre. Fins al lloc es van dirigir una dotació de Bombers de la Generalitat de Catalunya, una dotació de Mossos d’Esquadra i algunes ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM).
En arribar al carrer de Sabadell, cantonada amb avinguda del Parlament -al nord de la ciutat- els Bombers de la Generalitat van ser requerits per obertura de vivenda, ja que la persona s’havia quedat tancada al seu domicili i van haver d’obrir la porta a la força.
També van ser-hi presents per donar suport a la persona que estava cometent un intent de suïcidi. Finalment, Bombers van poder obrir la porta del pis i van poder rescatar la persona dins el domicili. No hi va haver cap víctima.
Notícies recomenades
-
Terrassa Cinc denúncies per tinença de drogues a un bar de Can Tusell
-
Terrassa El PSC proposa que Terrassa reforci el seu compromís amb Palestina
-
Terrassa Una tesi presentada a MútuaTerrassa confirma l’eficàcia d’un nou antiparasitari
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la Festa Major del barri de Xúquer
-
Terrassa Les urgències traumàtiques centren la XVI Jornada d’Urgències Pediàtriques del CST
-
Terrassa Xavi Coral se separa de la seva parella televisiva: "Us trobarem molt a faltar"