
- El Terrassa FC esperarà a Sanku fins al final
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2022 a les 07:57
Actualitzat el 20 de gener de 2022 a les 10:03
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dijous es registren retencions a la B-30 sentit nord, del quilòmetre 10 al 9, a Cerdanyola de Vallès, cap a Girona.
A l’AP-7 sentit sud el trànsit és dens de quilòmetre 160 al 156, a Sant Cugat del Vallès, cap a Tarragona. En sentit nord també ho és del quilòmetre 146 al 147, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa