- Cel clar i temperatures sense canvis
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2022 a les 07:58
Actualitzat el 27 de gener de 2022 a les 09:53
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dijous es registren retencions a la C-58 sentit sud, del quilòmetre 0,5 al 4,5, a Montcada i Reixac, cap a Barcelona. En sentit nord, també n’hi ha del quilòmetre 5 al 3, a Ripollet, cap a Sabadell, on hi ha un carril tallat per una avaria.
A l’AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 146 al 151 a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, també ho és del quilòmetre 146,5 al 139, a Barberà, cap a Martorell, on hi ha hagut un carril tallat per un accident.
A la B-30 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10,5 al 11,5, a Barberà del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58. En sentit nord també ho és del quilòmetre 11,5 al 9, a Barberà, cap a Girona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst. Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura
-
Terrassa
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social"