- L'epicentre del hockey mundial
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 17 de febrer de 2022 a les 19:31
Actualitzat el 17 de febrer de 2022 a les 20:33
La polèmica per a la nova ubicació de l’esplai Cepitu ha arribat a un final feliç. Després d’una reunió telemàtica entre els monitors de l’esplai, nascut fa 40 anys a l’Escola Pia, i la regidora d’Infància i Adolescència Ona Martínez, s’ha arribat a un acord perquè els 180 nens amb els que compta habitualment el Cepitu puguin seguir desenvolupant la seva activitat cada dissabte de 16.30 a 19.30 hores. Ho faran a l’escola El Vallès, al barri de La Cogullada. Aquesta iniciativa no la veien amb bons ulls una part dels pares dels nens i nenes, que havien estat els cinc darrers a l’escola Bisbat d’Ègara. Un veí es va queixar en entendre que l’esplai feia massa soroll i després de fer les mesuraments de so pertinents, l’esplai es va reubicar a l’IES Montserrat Roig, un centre que també es van veure obligats a abandonar.
En converses amb l’Ajuntament, se’ls va oferir anar a l’escola El Vallès, al barri de La Cogullada, a tocar de la carretera de Martorell. L’entitat es va negar a anar-hi, però després de reunir-se amb els responsables municipals han acabat acceptant. Així ho explica la responsable de l’esplai Cepitu, Núria Díaz. “La reunió amb la regidora va anar molt bé i finalment hem acceptat anar a l’escola El Vallès. Entenem, però, que no hauria de ser una solució definitiva. La nostra intenció és poder tornar al Bisbat d’Ègara, però ara per ara no és possible. Després de la reunió veiem les coses molt més clares”, assenyala.
Aquest dissabte, les tres hores d’esplai es duran a terme al Parc de Vallparadís, tal com estava previst. “Falten encara alguns aspectes per tancar amb la direcció del centre, però el dissabte 26 tot estarà llest perquè ens traslladem al Vallès”.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades