Tres incendis elèctrics a Terrassa
Intervencions dels bombers a Ca n'Aurell, Can Palet i Ca n'Anglada

- El Terrassa FC iniciarà l'exercici 22-23 fora de l’Estadi Olímpic
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 10 de març de 2022 a les 16:10
Actualitzat el 10 de març de 2022 a les 16:19
Els bombers han intervingut per sofocar tres incendis d'origen elèctric a Terrassa en poques hores, en poc més de 20.
La primera alarma va arribar als serveis d'emergències a les 19.45 hores d'aquest dimarts des del carrer de Blasco de Garay, a Ca n'Aurell, on uns cables elèctrics treien espurnes. Els bombers van actuar i van asegurar la zona fins que operaris d'una companyia de subministrament es van fer càrrec de la reparació de l'anomalia.
La següent alerta es va rebre a les 21.21 del mateix dia des de Can Palet. A la cantonada del carrer del Germà Joaquim amb el carrer del Sindicat gospirejava una instal·lació. També en aquest cas els bombers van acordonar el sector mentre esperaven la intervenció d'uns operaris.
Aquest dimecres, a les 16.05, la incidència va tenir lloc en un quadre de la llum d'un habitatge ubicat a la plaça del Treball, a Ca n'Anglada.
Notícies recomenades
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Frederic Fainé i Éric Fernández Barrera (Esbart Egarenc)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major
-
Terrassa Prova pilot per actualitzar els protocols
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Rosa Busqué i Aleix Panyella (Drac de Terrassa)
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXES ÀNIMES... Carles Bistué i Ali Chari (Castellers de Terrassa)
-
Terrassa Reobren el carrer d'Arquimedes després de més de dues hores tallat pel mal estat del ferm