- Viladecavalls se suma a la campanya “Let’s Clean Up Europe”
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
11 d’abril de 2022 a
les 18:08
Actualitzat el
11 d’abril de 2022 a les
18:29
Un agent municipal fora de servei el va veure en plena acció i va facilitar la seva detenció. Malgrat que va fugir en primera instància, la Policia Municipal va detenir aquest divendres passat un lladre que havia robat en diversos vehicles estacionats en l'aparcament d'un centre comercial de Terrassa.
Un policia lliure de servei es trobava en la zona, l'avinguda del Vallès, quan va observar el robatori en un vehicle. El testimoni va trucar a la central de la Policia Municipal per informar dels fets i donar la descripció del sospitós.
Una dotació de la Policia Municipal es va presentar en l'aparcament i va localitzar el lladre, que va sortir corrent en veure els agents. Va perdre un telèfon mòbil i una eina en la persecució, que va acabar a la mateixa avinguda del Vallès. Allà va ser interceptat i detingut el sospitós.
La Policia Municipal va trobar dos vehicles amb signes de forçament. El lladre va sostreure eines i una motxilla.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri