
- Fuita de butà en un habitatge de Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 13 d’abril de 2022 a les 12:41
Els bombers van trobar aquest dimarts una fuita de gas butà en una estufa dins d'un habitatge de Terrassa. L'escapament no va provocar intoxicacions, segons les primeres informacions dels serveis d'emergències.
La intervenció va començar a les 19.10 hores. El cos de Bombers de la Generalitat va rebre una alerta per unes olors que semblaven procedir d'una instal·lació de gas del carrer de Severo Ochoa, entre el del Catorze d'Abril i el del Bruc, al barri de Ca n'Aurell.
Una dotació de bombers es va desplaçar a la zona i va buscar l'origen del tuf. Es va tenir en compte també la possibilitat que les olors provinguessin de les clavegueres, però les revisions efectuades van conduir els bombers a un habitatge on van detectar la fuita en una estufa que van desactivar. La intervenció va durar una hora.
Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"