Swvl inverteix 5 milions en un "hub" d'intel·ligència articifial a Sant Cugat
La multinacional formarà un equip de 50 professionals a finals d'any
- Swvl inverteix 5 milions en un "hub" d'intel·ligència articifial a Sant Cugat
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’abril de 2022 a
les 11:48
Actualitzat el
18 d’abril de 2022 a les
11:54
El grup de mobilitat dels Emirats Swvl, especialitzat en serveis de mobilitat urbana, invertirà 5 milions d'euros en un nou "hub" d'intel·ligència artificial a Sant Cugat del Vallès, segons va avançar aquest dissabte La Vanguardia.
Swvl va comprar l'any passat l'empresa emergent catalana Shotl (participada en un 30 % fins llavors per Moventia), creadora d'algorismes que possibiliten als usuaris realitzar peticions de transport sota demanda mitjançant una aplicació. Shotl, que va néixer a Sant Cugat el 2017 i els fundadors del qual són els germans Gerard, Osvald i Igor Martret, es va integrar a partir de llavors a Swvl.
Recentment Swvl ha començat a cotitzar en el Nasdaq, el parquet nord-americà de companyies tecnològiques, després de fusionar-se amb el vehicle d'inversió Queen's Gambit Growth Capital.
La multinacional espera que el seu nou "hub" a Sant Cugat tanqui l'any amb 50 treballadors.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal