Un conductor drogat aparca en un lloc per a discapacitats a Terrassa
La Policia Municipal l'enxampa i el denuncia

- Un conductor drogat aparca en un lloc per a discapacitats a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 27 d’abril de 2022 a les 10:54
La Policia Municipal va denunciar aquest dimarts passat un conductor enxampat a Can Boada Casc Antic, a Terrassa. Primer havia deixat el vehicle creuat, després el va aparcar en un lloc per a discapacitats. Finalment, va donar positiu en drogues.
A la 1, agents locals van observar un vehicle creuat al mi del carrer del Príncep de Viana. El conductor, en veure la dotació policial, va reprendre la marxa, però cometent una segona errada: va deixar el cotxe estacionat en un espai reservat per a persones amb mobilitat reduïda.
Els policies van identificar els ocupants de l'automòbil i van acabar efectuant la prova de detecció de drogues al conductor. El test va donar un resultat positiu en THC, el principi activiu del cànnabis. L'infractor va ser denunciar per conduir sota l'efecte d'estupefaents.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana