Un motorista ebri i ferit en un accident a Terrassa
Va multiplicar per quatre la taxa màxima d'alcoholèmia
- Detingut un atracador amb arma blanca a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 02 de maig de 2022 a les 16:12
Va resultar ferit en accident i va quedar investigat per un delicte contra la seguretat del trànsit: va multiplicar per quatre la taxa màxima d'alcoholèmia permesa en la conducció de vehicles.
Els fets van tenir lloc aquest divendres passat a la rambla de Sant Nebridi. A las 19.31, el sistema 112 va informar la Policia Municipal: un motorista havia caigut a terra amb el seu vehicle i havia patit lesions.
Una unitat de la Policia Municipal es va dirigir a la zona i va comprovar que la moto havia xocat amb un cotxe estacionat. I que el motorista sembla trobar-se sota els efects de l'alcohol.
Va haver de fer les proves d'alcoholèmia. La primera va donar un resultat positiu, de 1,06 mil·ligrams. El nivell de la segona va ser de 0,96. El conductor va ser traslladat en ambulància a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa. I va ser imputat per un delicte contra la seguretat del trànsit.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades