El CAP Terrassa Sud reprèn l'atenció pediàtrica
El CAP Oest continuarà oferint l’activitat pediàtrica pels infants assignats a aquest centre i al CAP Rambla
- Precintat un bar de Terrassa per tenir la llum punxada
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2022 a les 15:31
El CAP Terrassa Sud, que gestiona MútuaTerrassa, ha recuperat des d'aquest dilluns, 2 de maig, l’atenció als pacients pediàtrics, que es farà amb la mateixa dotació de professionals, 4 facultatius i 3 professionals d’infermeria. La franja horària en la que es prestarà el servei serà la d’obertura del centre: de dilluns a divendres, de les 8 a 20 hores.
Pel que fa al CAP Oest, es continuarà oferint l’activitat pediàtrica pels infants assignats a aquest centre i al CAP Rambla.
Des del CatSalut, l’Ajuntament de Terrassa i MútuaTerrassa s’està acabant de definir el que acabarà sent el servei d’Atenció Primària que l’entitat té assignada a la ciutat de Terrassa.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas
-
Terrassa
Terrassa inicia un pla per ampliar les zones d’ombra als patis escolars
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral