
- Sol al matí i alguns núvols prims a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2022 a les 08:25
Actualitzat el 10 de maig de 2022 a les 15:13
La UGT de Catalunya ha convocat un vaga a Tmesa (Transports Municipals d’Ègara SA), l'empresa que opera el servei d'autobusos urbans de Terrassa per als dies 16, 18 i 20 de maig. Hi estan cridats a participar 180 treballadors.
Es duran a terme aturades parcials de les 7.30 a les 10.30 hores i de les 16.30 a les 19.30 hores. Aquest dimarts es decidiran els serveis mínims.
La UGT lamenta que la mediació del divendres passat al Tribunal Laboral de Catalunya va acabar sense acord entre la direcció de l'empresa i els representatns de la plantilla. El sindicat assegura que la proposta que oferia l’empresa "seguia sent inassolible pels representants dels treballadors".
La UGT denuncia que els treballadors porten negociant el conveni col·lectiu més de dos anys i explica que la única via d'actuació que contemplen en aquest moment "és la confrontació".
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2022/05/04/treballadors-tmesa-autobusos-terrassa-vaga/
Notícies recomenades
-
Terrassa Els honors franquistes, fora... però no tots
-
Terrassa Es commemoran 150 anys de la policia municipal
-
Terrassa Protecció Civil demana prudència a la ciutadania per les fortes pluges
-
Terrassa ERC critica que el Pla d’asfaltatge “no és un pla real” i “no disposa dels recursos suficients”
-
Terrassa Avís per intensitat de pluja a Terrassa i el Vallès Occidental
-
Terrassa Nova llar per seguir cuidant