Roba un peluix a punta de navalla a Terrassa
El sospitós ha estat detingut pels Mossos d'Esquadra
- Roba un peluix a punta de navalla a Terrassa
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Talls de trànsit i tensió a Terrassa en la quarta jornada de la vaga de docents: "Us trencaré el cap" Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Taigua invertirà cinc milions anuals fins al 2029 i construirà un nou gran dipòsit a la zona nord Pilar Màrquez
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
13 de maig de 2022 a
les 19:54
Va entrar, va sostreure un peluix i va treure una navalla a la dependenta. Poques hores després, va tornar a la mateixa botiga de productes per a animals de la Rambla de Francesc Macià, i va robar pinso. A uns pocs metres el van detenir els Mossos d’Esquadra. El doble robatori, protagonitzat per un mateix individu, va ser perpetrat aquest dijous a Terrassa, a Sant Pere Nord.
A les 10 hores, la treballadora es disposava a iniciar l’activitat en l’establiment. Va sentir un soroll i va veure aquell individu agafar un objecte (pel que sembla, un peluix) i abandonar l’establiment. La dona va sortir darrere el lladre però va desistir del seguiment als pocs metres, ja al carrer, quan ell es va girar i li va mostrar una arma blanca.
L’intrús no va trigar ni tres hores a tornar al mateix lloc. A les 12.55, va franquejar la porta de la botiga. Aquesta vegada va agafar una bossa de pinso i va fugir. El sistema 112 va ser alertat. Una patrulla dels Mossos d’Esquadra va acudir a Sant Pere Nord. Al carrer de Girona va veure el sospitós i el va aturar. Un testimoni el va identificar sense dubtes. El sospitós, de 45 anys i amb dos antecedents, va ser detingut. Està acusat d'un furt i d'un delicte de robatori amb violència i intimidació.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El bar de la Baumann tanca i se’n repensa el model
-
Terrassa
El Consorci per a la Gestió de Residus adjudica la nova planta de biometanització de Can Barba per més de 100 milions d’euros
-
Terrassa
El Bitxo del Torrent Mitger encén la metxa de la segona edició del Corretorrent
-
Terrassa
La vaga de docents omple Terrassa: “No acabarem el curs amb normalitat”
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell recupera la seva imatge original
-
Terrassa
Terrassa confia a repartir la pressió del sensellarisme