
- Flamerada en un forn a Terrassa
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 30 de maig de 2022 a les 21:10
"Tanqueu les portes i sortiu del domicili, al carrer". Aquest va ser el consell que van donar els bombers als habitants d'un pis de Terrassa que aquest diumenge passat van veure com sorgia una flamerada del forn de la cuina. No va haver-hi ferits, en principi, i els bombers van revisar la instal·lació.
Els serveis d'emergències van rebre l'avís a les 15.34 hores des de la carretera de Montcada, a uns metres de la cantonada amb el carrer de Joaquín Costa. Uns veïns s'havien espantat en gran manera en veure com emanava una flamerada del forn de la cuina.
Després de recomanar als afectats que tanquessin les portes de les habitacions i sortissin al carrer, efectius de bombers es van dirigir a l'edifici. Van revisar-hi la instal·lació i no van trobar cap fuita. Es tractava segurament d'una avaria de l'electrodomèstic.
Notícies recomenades
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3