Una persona, intoxicada en un espectacular incendi a Terrassa
El foc va causar destrosses en un pis de Ca n'Anglada
- Una persona, intoxicada en un espectacular incendi a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 12 de juliol de 2022 a les 14:18
Actualitzat el 12 de juliol de 2022 a les 17:19
Una persona va resultar intoxicada per inhalació de fum en l'espectacular incendi que aquest dilluns va causar destrosses en un habitatge de Terrassa. Els serveis d'emergències van evacuar un edifici.
El sistema 112 va informar la Policia Municipal a les 11.58 hores. S'havia declarat un incendi en un habitatge del carrer de Sant Crispí, a prop de la cantonada amb el carrer del Doctor Aymerich i Gilabertó, a Ca n'Anglada.
Sortia molta fumera del segon pis d'una finca. La Policia Municipal va tallar el trànsit a la zona mentre unitats dels bombers apagaven les flames, que s'havien originat en un balcó i cremaven una persiana i diversos estris. La víctima va ser atesa pel SEM, però no va ser necessari el seu trasllat a un hospital.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
El 112 rep 151 trucades de Terrassa durant la nit de Cap d'Any
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns
-
Terrassa
La Grossa torna a deixar Terrassa sense premis