
Accés restringit al Parc Natural de Sant Llorenç
A partir d'aquest divendres quedaran tancades totes les zones d’aparcament i es regularan els accessos

- Accés restringit al Parc Natural de Sant Llorenç
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2022 a les 13:53
Actualitzat el 15 de juliol de 2022 a les 10:53
L'accés al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac quedarà restringit a partir d'aquest divendres. La previsió d’altes temperatures i alt risc d’incendi forestal pels propers dies han portat el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural a activar Pla Alfa 3 de restricció d’accés al Parc a partir de la mitjanit d’aquest divendres, 15 de juliol.
D’acord amb el Pla Alfa 3, el més alt dins el procediment operatiu que té establert el Cos d'Agents Rurals per definir les actuacions dels efectius de vigilància i prevenció d'incendis forestals desplegats sobre el territori, quedaran tancades totes les zones d’aparcament i es regularan els accessos així com les pistes forestals d’aquests espais naturals.
L'activació del Pla Alfa, per part dels Agents Rurals, ve donada pel mapa de perill diari d'incendi forestal i altres eines d'anàlisi de risc. En funció de les situacions de perill es gradua en una escala de 4 Nivells operatius, de 0 a 3, per cada comarca.

Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa