Desallotgen un edifici de Terrassa pel mal estat d'unes bigues
Intervenció d'emergència a Poble Nou-Zona Esportiva
- El Terrassa FC fitxa el migcampista Vivi
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 01 d’agost de 2022 a les 11:48
Actualitzat el 01 d’agost de 2022 a les 13:27
Efectius de bombers han desallotjat aquest dilluns un edifici d'habitatges de Terrassa després de detectar-se el mal estat d'unes bigues.
La incidència ha tingut lloc al carrer de Vélez Rubio, a Poble Nou-Zona Esportiva, aquest matí de dilluns. A les 10.39 hores, els serveis d'emergències han rebut l'alerta: segons les primeres informacions, uns operaris que feien unes obres han descobert un parell de bigues en mal estat, trencades.
Els bombers han enviat a la zona diversos efectius, que han evacuat els veïns de la finca afectada i han revisat l'estructura. En la intervenció han participat bombers especialistes en estructures col·lapsades. També s'ha demanat la presència d'un arquitecte municipal per examinar l'estat de l'edifici, situat entre el carrer d'Albacete i el de Níjar.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas
-
Terrassa
Terrassa inicia un pla per ampliar les zones d’ombra als patis escolars
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral