500 participants en l'Estiu del Districte Jove de Terrassa
Enguany ha tornat la presencialitat
- Detingut el propietari d'un bar de Terrassa per explotar un cambrer
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2022 a les 13:16
Mig miler de joves ha participat en la programació d’Estiu de Districte Jove de Terrassa, un projecte que ha reprès la presencialitat amb l’organització de 50 activitats durant els mesos de juny i juliol.
Els joves, de tots els districtes de la ciutat, han participat en un total de 50 activitats organitzades en el marc del projecte Districte Jove, que ha recuperat la programació d’estiu, que des de 2019 no es podia desenvolupar amb normalitat per les restriccions sanitàries.
Districte Jove és "el projecte d’intervenció socioeducativa amb persones de 12 a 25 anys que desenvolupa l’Ajuntament de Terrassa, durant tot l’any i de manera descentralitzada", indica el consistori. Les darreres setmanes abans de l’agost (únic mes en què s’atura el projecte), Districte Jove va redefinir la seva programació habitual "per oferir una proposta especial, més apropiada per al temps d’estiu i de vacances". Es tractava d’un programa amb diversitat de propostes i activitats, facilitant que els joves coneguin nous espais de la ciutat i de fora, i que puguin conèixer i relacionar-se amb persones de tota la ciutat, "després de tot un curs funcionant de manera autònoma a cada districte".
La tinenta d’alcalde de Cicles de la Vida, Teresa Ciurana, ha valorat la programació d’estiu de Districte Jove: "Feia tres anys que no era possible desplegar una programació com aquesta, amb la quantitat, qualitat i varietat d’activitats que s’han fet, i estem molt contentes amb l’excel·lent acollida que ha tingut. Han estat unes setmanes de reforçar lligams i també d’ampliar el cercle, amb joves que fins ara no acostumaven a venir a les activitats de Districte Jove i ara han fet un tastet, i això és una bona notícia perquè, possiblement, uns quants hi tornaran al setembre".
Notícies recomenades
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred