Un camió carregat de contenidors bolca a Terrassa
Terrassa
El conductor ha quedat atrapat en el vehicle
- Un camió carregat de contenidors bolca a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
16 de setembre de 2022 a
les 18:03
El conductor d'un camió ha quedat atrapat aquest divendres després de bolcar el vehicle quan circulava per un vial situat entre el camp de golf de Torrebonica i el Complex Ègara dels Mossos d'Esquadra, al terme municipal de Terrassa. El camió anava carregat de contenidors d'obres.
L'accident ha ocorregut al migdia. El cos de Bombers de la Generalitat ha enviat a la zona dues dotacions a les 12.45 hores.
El camió havia sortit de la via i havia quedat de costat. El conductor, un home de 53 anys, estava atrapat dins de la cabina. Es queixava de mal d'esquena. Els bombers l'han rescatat i una ambulància l'ha traslladat a l'Hospital de Terrassa. Les lesions, en principi, semblaven de pronòstic lleu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa