L'enxampen pixant al carrer a Terrassa i acaba detingut
El sospitós tenia pendent una ordre de crida i cerca
- Les candidatures per a síndic de Terrassa, a partir del 26 de setembre
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 19 de setembre de 2022 a les 10:12
Actualitzat el 19 de setembre de 2022 a les 16:17
La Policia Municipal de Terrassa va detenir aquest divendres passat un individu al qual va identificar perquè estava orinant al carrer. En identificar-lo, els agents van comprovar que tenia pendent una ordre de crida i cerca.
La identificació va tenir lloc a les 15.25 hores a l'avinguda de Barcelona, al costat del carrer del Doctor Aymerich i Gilabertó, a Ca n'Anglada. Els agents van demanar la documentació a dues persones que estaven orinant a la via pública.
Un dels infractors va acabar als calabossos, per anar a parar després a un centre penitenciari. En filtrar les seves dades al sistema d'informació policial, els policies van saber que al sospitós li constava una ordre de crida i cerca i ingrés a presó.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"