Els ciutadans ajudaran a dissenyar la nova xarxa de busos de Terrassa
El govern confirma que posarà en marxa el procés de participació
- Polèmica per la nova biblioteca del districte 5 de Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 30 de setembre de 2022 a les 19:35
Entitats i ciutadans de Terrassa podran participar en l'elaboració d'una nova xarxa de recorreguts dels autobusos urbans. Encara no ha transcendit quan es posarà en marxa aquest procediment, reclamat aquest divendres pel PSC en el ple municipal de setembre i confirmat per l'equip de govern, de Tot per Terrassa i ERC.
La sessió plenària ha aprovat les condicions econòmiques del contracte d’explotació de servei d’autobusos. La xifra de viatgers ha baixat (encara és del 12% menys que l’any 2019) i ha augmentat la despesa, i el govern ha d’assumir una aportació extra de 977.000 euros a la gestió mitjançant una modificació de crèdit. Lluïsa Melgares, tinent d’alcade de Territori, ha desgranat les noves cobertures (el servei a demanda a les Martines, els canvis a les línies 5 i 7, el número 15 de Can Parellada), però Marc Armengol (PSC) ha preguntat quan s'activaria el procés participatiu per elaborar una nova xarxa d'itineraris dels busos, procés acordat fa dos anys.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa