Es deixen el forn encès de matinada i arriben els bombers
Uns veïns han trucat a emergències alertats per l'olor a cremat

- Es deixen el forn encès de matinada i arriben els bombers
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 30 de setembre de 2022 a les 12:59
Fins a tres dotacions de bombers han estat mobilitzades aquesta matinada de divendres a Terrassa per una alarma d'incendi en un edifici. L'olor a cremat que havia alertat uns veïns procedia d'un forn que algú havia deixat encès amb menjar a dins.
Els serveis d'emergències han estat avisats a la 1 hores des del carrer d'Arquimedes, a Ca n'Aurell. En un edifici situat entre la plaça del Progrés i el carrer de Blasco de Garay se sentia una forta olor a cremat.
Algú s'havia deixat en marxa un forn amb menjar en el seu interior. Les unitats de Bombers de la Generalitat han comprovat la causa de l'incident i només han treballat en la revisió durant 30 minuts. L'habitatge ha hagut de ser ventilat.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa