Flors, balls i cants en el dia del Pilar
Els aragonesos residents a Terrassa celebren la seva gran festa

- Una reforma “urgent” per a la plaça dels Museus
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’octubre de 2022 a les 17:35
A Terrassa, aquest dimecres també s'ha celebrat el dia del Pilar. Animats pel Centro Aragonés de Terrassa, un bon nombre de ciutadans ha participat en una jornada festiva que s'ha desenvolupat amb bon ambient i un gran sentiment de fraternitat i interès per la cultura tradicional aragonesa.
A primera hora ja estava a punt a la cèntrica plaça Vella la tradicional parada de flors perquè tots aquells que volguessin, poguessin fer la seva ofrena floral a la verge del Pilar, situada en un escenari instal·lat per a l'ocasió, presidint els diversos actes de la celebració. La figura s'ha col·locat sobre un con que ha acabat omplint-se de nombrosos clavells blancs.
No ha faltat tampoc la tradicional missa "baturra" a la catedral del Sant Esperit. Tampoc els balls i cants de jotes aragoneses.
El Centro Aragonés continuarà amb les celebracions aquest cap de setmana amb un espectacle de màgia dissabte a les 18 hores a la seva seu i una tarda de jotes el diumenge a la mateixa hora al Teatre Principal.
https://www.diarideterrassa.com/fotografia/2022/10/12/dia-del-pilar-a-terrassa/
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa